·440 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2023 00:00 Bence Kabal en iyi wattpad yazarlarından biri. Yazım diline bayılıyorum zaten. Karakterlerin daha önce görülmemiş, özgün karakterler olması kitabı daha da güzelleştiriyor. Kitabı okurken çok farklı hissettim, dışarıdan gördüğüm kadarıyla çok farklı düşüneceğim olayların içine girip bambaşka şeyler hissedip düşünmek çok güzel. Ben kitabı olaya odaklı okumaktan ziyade karakterlere odaklı okuduğum için sonu benim için pek önemli değildi ama daha güzel bir son olabilirdi.