Şimdiye kadar hiç düşünmediğim bir pencereyi araladı bu kitap benim için. Farklı kapılardan geçmek, penceresini farklı bakış açılarına açmak isteyenler için okunası bir kitap. Sık sık yazar acaba bu kitabı yazmaya nasıl karar verdi bu düşünceler nereden aklına geldi diye düşünmeden edemedim. Ama son bölümlerde bununla ilgili de bir şeyler var. İlk başta kitabı okurken ne diyor diye bir kalıyorum cümlelerle bakışıyorum ama sonra anlıyorsunuz ki telaş yapmaya gerek yok, örneklerle açıklıyor yazarımız, daha anlaşılır bir şekilde sohbet şeklinde kitap ilerliyor. Tabi o bakışma kısımlarda bazen sıkılıyor ve bırakmak istiyorum ama yine de bu kitabı okumaya engel değil hayat da biraz böyle anlamak için harekete geçmek gerekiyor.