Birinci kitap bitince hemen ikinci kitaba başladım. Başta kalınlığı gözümü korkuttu ama kitap su gibi aktı. Birde zaten bu 3. okuyuşum falan o yüzden benim için daha keyif verici oldu. Tekrar tekrar okusam da hâlâ aynı duyguları hissediyorum. Yazarın yazım dili yine akıcı zaten anlamışsınızdır. Kapak tasarımı her zamanki gibi çok güzeeldi. Kart ve ayracın güzelliği de ayrı bir şey. kitap genç kurgu fantastik türünde. Benim en sevdiğim türlerden biri. Alaz ve Efsan arasındaki bağ gittikçe güçleniyordu ve bu beni çok mutlu ediyordu ama sonradan alaz beni çok sinir etmeye başladı. Gerçi neden böyle yaptığını anlıyoruz. Üçünçü kitapta umarım onları kral ve kraliçe olarak okuruz. O büyülü evrenle hepinizin tanışmasını isterim. Türk yazarlardan da böyle güzel fantastik eserler okumak beni gururlandırıyor. Efsan'ın ailesi hakkındaki gerçeği öğrendiğine sevindim çünkü zaten Efsan oraya ait değildi bunu okuyan herkes biliyor. Baştan beri de ailesi hakkındaki gerçeği biliyordum ben yani benim için pek bir sürpriz olmadı hfhjd. Magloların kraliçesini öğrenince hepiniz şok geçireceksiniz, bu biraz beklenmedikti aslında. Bizim ikilinin peşinde çok fazla düşman var ve bunların altından nasıl kalacaklarını çok merak ediyorum. Her zaman güçlüler eminim bunu da atlatırlar. Bars ve Mehsa arasındaki gelişmeyi çok merak ediyorum. umarım üçüncü kitapta daha fazla okuyabiliriz. Neyse çok fazla uzatmak istemiyorum yorumu. Üçüncü kitap için aşırı heyecanlıyım umarım hemen çıkar. çünkü istek değil benim için ihtiyaç dhdh. Türü sevenler kesinlikle okusun.