Merhabalar arkadaşlar size harika bir kitabın yorumu ile geldim. Tasarımı ile beni kendine hayran birakan bir kitaptı. Yan boyamalı olması da ayrı bir güzeldi. Zaten İndigo'nun tasarımları hep güzel oluyor. Yazarı bir çoğunuz zaten Charie’nin Çikolata Fabrikası filminden tanıyanız vardır kesinlikle. Sürükleyici bir kitapatı sonuna kadar sizi merakta bırakıyor. Her yaştan insan okuyabilir bu kitabı bence. Özellikle 11 yaş üzeri diyebilirim. Macera ve fantastik türünde bir kitap. Türü sevenlere kesinlikle önerim.