Merhaba arkadaşlar bu benim yazardan okuduğum dördüncü kitaptı. Tasarımı ve konusu zaten baştan beri ilgimi çekiyordu. Yazarın kalemine aşina olduğum içinde benim için keyifli bir okuma oldu. Yazar kitapta işlenen duyguları satırlarda bize çok güzel hissettirmiş. Böyle samimi ve sevimli gençlik kurguları olur ya işte bu kitapta aynen öyleydi. Okurken bazı yerlerde sımsacak hissediyorsunuz. İstanbul'dan Roma'ya kadar uzanan bir aşk hikayesi. Biraz inişili çıkışlı bir aşk hikayesi olmasına rağmen sizi kendine bağlayacak türden. Manno karakterini çok sevdim, çok sevilesi bir karakterdi okurken sizde anlayacaksınız. Manno'nun yaşadıkları zorluklara çok üzüldüm ya ve bunu kimseye anlatamaması çok kötü. Ah benim üzümlü kekim ve o olaydan sonra yaşananlar kalbimi cız ettirdi. Lavin karakterinin kendinden emin güçlü duruşuna hayran kaldım. Manno ona her ne kadar bir sebepten dolayı farklı bir şekilde davransa da aşkı için savaşması ve onun peşini bırakmaması çok hoşuma gitti. Lavin ve Manno ikilisine bayıldım. birbirlerine duydukları özlem beni çok etkiledi. En sondaki mektup detayları benim çok hoşuma gitti. Benim için keyifli bir okuma oldu. Aşk konulu gençlik kitaplarını seviyorsanız kesinlikte tavsiyemdir.