Yazardan okuduğum ilk kitap ve ben yazım dilini çok naif buldum. Kitap yüzünden hem üzülecek hem de güleceksiniz, içinizi sımsıcak edecek bir çok olayda olacak. Eslem'in doğuştan gelen kalp yetmezliği rahatsızlığı vardı ve normal olarak onun koşması, adrenalin ve heyecan verici olayları yaşamaması lazım. Gerçi kendisi cana yakın ve yasakları pek takmayan biri olduğu için onun bu özelliği hoşuma gidiyor. Her daim pozitif olması onun ne dakar güçlü bir karakter olduğunu gösteriyor. Enes karakteri ise bilemiyorum çok masum ama disiplinli bir karakterdi. Kendi hariç herkesin kalbini onarabilecek bir karaktersi ve kendisi kalp cerrahıdır. Şey inanlar olur ya hani dünya da böyle insanlar kalmış mı dediğimiz işte Enes'te onlardan biri. Eslem ve Enes o kadar naif ve tatlılardı ki onlara hayran olamamak elde değil. İkisi her ne kadar zıt bir hayat yaşamış olsalarda uyumları çok güzeldi. Eslem'in Enes'in peşini bırakmaması bana çok keyif verdi. Benim için keyifli bir okuma oldu. Yazarın diğer kitapları içinde bir şans vereceğime eminim. Türü sevenlere ise kesinlikle önerim.