Puan vermedi·432 syf.··
2023 267. kitabı
Tasarımı ile aşık olduğum bir kitaptı. Bir ters bir düz şekilde okunması ve iki karakterin gözünden de okumak çok keyifliydi. Başta bir ters bir düz olması kafamı karıştırdı ama sonradan inceleyince anladım djdjdj. Kitabın başında her şey çok güzel ilerliyordu ama öyle bir final vardı ki ben beklemiyordum. Üzülmekten kahroldum asla haketmiyorlardı bu sonu. Her şeyi ilk Esra'nın gözünden daha sonradan Dünya'nın gözünden okuyoruz. Aslında ikisinin tanışma hikayeleri benzer gibiydi. Metrobüste başlayan o hikayenin böyle bir sonu olması üzüzcü. Valla yazar yazarken sanırım bunları bir sevindireyim sonunda da kahredeyim demiş djdjd. İkisinin de birbirlerinin adları öğrenme olayı çok iyiydi. Ufaktan ufaktan filizlenen o aşkı okumak keyif vericiydi. Böyle samimi ve içten gençlik kitabı arıyorsanız tam size göre diyebilirim ve birde içinde arkadaşlık olan. Dünya'nın o düşünceli ve masum hali beni o kadar kendine çekti ki. Esra ise gerçekten çok güçlü bir karakterdi ama öyle bir şeyi haketmedi gerçekten. Esra'nın babasının geçirdiği bir kaza sonucu hastalanması ve kendini aile üyelerine yetersiz hissetmesi yüzünden Esra'ya ve annesine resmen hayatı zindan etmesine o kadar koydu ki anlatamam. Aslında kitap toplumsal konulara değinilmiş, okuduğunuzda sizde anlayacaksınız. Benim için güzel bir okuma oldu. Her ne kadar sonu hakkında hâlâ isyanlarda olsam da ddhh. Türü sevenlere kesinlikle önerimidir. Alın, okuyun.
#YokmusunMeryem Nart · Ephesus Yayınları · 2023258 okunma
·
155 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.