Gecenin Hikayesi serisine sonunda başladım ya benden mutlusu yok. Zaten tam benlik bir tür. Yeni baskıları çok hoşuma gitti. Yazarın dilinede aşina olduğum için benim için akıcı bir okuma oldu. Maya ve Fetih’i ikilisini artık ikinci kitapta okumak istiyorum ben ya. Sırf bu ikili için okumaya basladım ehehe ama Maya'nın sürekli, Doruk'ta Doruk demesi beni sinir etti. Valla tam çıldırmalık dhdh. Ayrıca Maya karakterinin hayatı zaten karmakarsısık daha ne istediğini bilmiyor birde bu Doruk'la uğrasıyoruz dhdhd. Doruk karakterini sevip sevmemek arasında kaldım. Ona daha sonra karar vereceğim hfhf. Çünküsü kendisi hep işine geldiğinde ortalardaydı. Maya'nın ne zaman yardıma ihtiyacı olsa ortalarda olmuyordu. Yaptıgı şeyler birbirini tutmuyordu ve her şeye de bir bahanesi vardi. İnsanlar, avcılar, soğuklar... dolu bir kitaptı. Soğukların ne olduğunu hepiniz merak ediyorsunuz değil mi ehehe. Bende başta çok meraklıydım tabi ama ne olduklarını öğrendim. Kitabın sonu ise ayrı bir olaydı. Yeni sırları öğrenmek gerçekten sizi sarsıyor, bu da öyle bir şey. Ben severek okudum seriyi. türü sevenlere önerimdir.