O aşeka kitabının sonundan sonra üçüncü kitaba hemen başlamasaydım olmazdı. Bu kitaptaki atmosfer biraz karanlıktı bana kalırsa ama bence ortamı iyi yansıtmış. Aksiyon ve heyecan gerçekten hat sayfadaydı. Seri gittikçe güzelleşiyor. Maya gittikçe güçlü birine dönüşmeye başlıyordu ve ben bunu okudukça çok mutlu oluyorum. Böyle karakterler hep benim favorim olmuştur. Hem güçlü hemde zekasıyla bir çok kişiyi alt edebilir bir karakter kendisi. Artık kendi sorumluluğunu alıp eğitimlere başladı ama hâlâ fetihin yaptığı ihaneti unutamıyordu. Yani ben olsam bende unutamam. Maya'nın artık kaybedecek bir şeyi kalmamıştı ve o yanlızığın verdiği acıyı etrafa da yansıtması güzeldi. Fetih ve Maya'nın tartışmalı beni bitirdi ya bir süre sonra yeter artık diyesim geldi. Ayrıca o Riva ile dedikodular ve biz okuyucu olarak Maya'nın kıskançlığı hissetmemiz çok zevkliydi. Ben böyle olayları seviyorum nedense djdjd. Ehehe olayın içinde kıskançlık intikam vs olunca pek bir meraklı oluyorum dhhd. Bazı karakterlere hissettiğim duygular bu kitapta değişti diyebilirim. Eminim okurken sizde o karakterler için bunu hissedeceksiniz. Fetih seni seviyorum ama böyle yaparsan olmaz ama bak djdj. Maya'nın Doruk takıntısının neden olduğunu öğrenmek ve geçmişe ışık tutulması sayesinde yaşananlar açığa çıktı. Artık öğrenme vakti gelmişti ama Ben hâlâ Doruk'u sevmiyorum hepiniz biliyorsunuz hxhd. Yan karakter olarak şimdilik Pars'ı sevdim umarım değişmez o da. Kitabın bazı bölümleri insanı ağlatacak türdendi okuyunca sizde oraları anlayacaksınız. Kitaptaki ters koseleri de unutmayalım. Ah ah şu ters köşeler bizi bitirdi djcjc. Kitabın sonu benim için bir soru işaretiydi bu yüzden de hemen dördüncü kitaba uçtum. Bakalım Amelya'da beni neler bekliyor. Türü sevenlere kesinlikle önerimdir .