Ana Huang’tan okuduğum üçüncü kitap sanırım ve ben diğerlerini okumak için sabırsızlanıyorum. Umarım çok beklemeyiz. Kapak konusunda martı yine güzel bir kapak seçimi yapmış. Yazarın kalemi ise her zamanki gibi akıcıydı. Klişe sever olarak bu kitaptaki klişelerde beni baya bir keyiflendirdi. Kitap düşmandan aşka örneği sergiliyor ve bu tarz kitaplar benim hoşuma gidiyor. Josh ve Jules baştan beri merak ettiğim karakterler arasındaydı zaten. Josh her ne kadar kibirli olsada onunda yaralarını görmüş olduk. Herçi Josh ve Jules in ayrı ayrı tranvaları vardı. Jules'in geçmişi hakkındaki gerçeklerin bu kadar olacağını düşünmemiştim. Sizde öğrenince şaşıracaksınız. Bu ikilinin nefret konulu diyologları bazen beni illallah ettirdi. Yeto diyesim geldi ama eğlenceliydi eheh. Kitapta josh'ın yaptığı bir olay vardı şahsen ben Jules'in yerind olsaydım hemen onu affetmezdim, bıraksaydı da sürünseydi. Kitabın Smut sahneleri zaten olaydı o konuda bir şey demiyorum dhhd. Kitap yetişkin okurlar içindir arkadaşlar bunu dikkate alalım lütfen. Yazarın duygu bakımından çoğu olayı dozunda yazmış bunu sevdim Allah'tan abartmamış bazı olayları. Genel olarak kitabı sevdim. Türü sevenlere ise kesinlikle önerimdir.