Puan vermedi·496 syf.··
2023 279. kitabı
Merhabalar arkadaşlar serinin dördüncü kitabının yorumu ile geldim. Rose ve Connor’ın hikayesini seriyi takip edenlerin çoğu merak ediyordu eminim. Gerçi onlardan biri de benim djdjd. 'Reality Show'u da bilenler bilir ve kitapta da bu olayın geçmesi keyif vericiydi. Ayy şahsen ben asla kayılmazdım o showa her yerde kamera 7 24 sizi çekiyor eheh o cesaret bende yok. Lily ve Lo okumak her zamanki gibi keyifkiydi ve tanıdığımız karakterleride bolca okumak gerçekten güzeldi. Herkesi kışkırtan Scott karakterine çok gıcık oldum ya. sırf gündemde kalmak için ne gerek var böyle şeylere ya. Connor özgüveni hakkında bir şey demek istemiyorum çünkü ondaki özgüven kimsede yoktur gdhd. Rose ise her ne kadar sert bir karaktere sahip olsada o şefkatli yönü hepimizi etkiledi bence. Kardeşleri içinde her şeyi yapabilecek bir karakterdi. Karakterlerin mesaj üzerinden öp, öldür, evlen oynamaları aşırı güzeldi ehehe. Eğlenceli bence. Ben bu ikiliye bayıldım. seri gittikçe eğlenceli bir hâl almaya başlıyor. Kitabın yetişkin içerik olduğunu unutmayın. Türü sevenlere ise önerimdir.
Gökyüzünü ÖpBecca Ritchie · Martı Yayınları · 2023364 okunma
·
247 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.