Ben kitabın eski basımını okumadım ve yeni baskısı çıkmışken okumak istedim ve iyiki de okudum. Bana o kadar iyi geldi ki. Her ne kadar klişeler barındırsa da ben okurken keyif aldım. Şimal ve Ersen benim için yerleri ayrı. Her ikisi de aşka aç olmalarına rağmen kaçıp duruyorlar dhfjn. Ulen bir durunda aşk sizi buldu bulacak yani. Şimal aslında konservatuara gitmek istiyor ama ailesinin desteği olmayınca kendisini başka yerlerde buluyor. işte bu yüzdende kendisinin ayaklarının üzerinde durması gerekir ve ilk yapacağı şey bir iş başvurusudur. İş başvurusu için şirkete gittiğinde karşılaştığı adamdan çok etkilenir ama bir engel vardır adam evlidir. Ayrıca adam patronudur. Ersen karakterine çok sinir oluyordum başta ama sonradan hakkındaki gerçekleri öğrenince kanım ısındı biraz. Şimal gercekten de dilini tutamıyor ya, gerçi onun yerinde olsam böyle bir muamele görsem bende dilimi tutamam. Tam çıldırmalık. Şimal ve Ersenin bir türlü bir birlerine açılamaması beni delirtti. Zeynep karakteri beni o kadar delirtti ki anlatamam. yaw sen ne illet bir karatersin ya. Kitap boyunca ondan kurtulmanın yollarını ben aradım dhdh. Zeynep gerçektende nefret edilesi bir karakterlerden biri. Bir kadın neden kendini bu kadar düşürür ki, anlamıyorum gerçekten. Ayyy peki o son neydi. Ben şahsen ilk kitapta böyle bir şey beklemiyordum. Olacak iş miydi şimdi bu. Şu kızı bir rahat bırakında hayatını yaşasın ya. İkinci kitap için bu yüzden çok heyecan yaptım hemen onu okumaya başladım. Onun yorumuda hemen arkasından geliyor.