Bir serinin daha sonuna gelmek beni üzdü. Şimal ve Ersen'e ben çok alışmıştım ve hemencecik bitti. Bu kitapta diğer kitap gibi bol bol olaylıydı. İlk kitabın sonu bana bomba etkisi bırakmıştı. Zaten hemen bende ikinci kitaba başladım. Zeynep yüzünden şimal'in bebeğinin ondan alınmasını düşünmesi beni çok delirtti. Ya sen niye inanıyorsun şu kıza. Şimal de az delirtmedi beni ama o da bir anne sonuçta küçümsememek lazım. Ama şöyle bir şeyde vardı karakterler birinci kitaba göre daha olgunlardı ve aşklarını yaşayabiliyorlardı. Zaten bende bunu istemiştim ehehe. Tuğba'nın kıskanç oluşu ve Zeynep ile iş birliği yapmasını beklemezdim, gerçekten ev arkadasını çekememiş. Zeynep'ten hâlâ kurtulamamış olmak beni çok sinir etti. Tam kurtulduk diyoruz bir yerden patlak veriyor. Ersen‘in evliliği uzun zamandır aslında gerçek bir evlilik değildi ve Zeynep'in o takıntılı halleri beni bitirdi illallah ettirdi. Yan karakterlerin de yeri bende ayrıydı ( Atakan, Caner, tuğba ve Sercan). Zeynep'in aş ermeleri biraz bana abartı geldi ama bunu yaşayanda olur bilemedim dfghjm. Benim için keyifli bir okuma oldu. bu tarz kitapları sevenlere tavsiyemdir.