·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Temmuz 2023 12:45 Zamana dair bir bakış açısıyla Tom'un asırlar süren ömrünü, zamanlar arasında sürekli geçiş yaparak hem çok akıcı ve net hem de çok sürükleyici ve duygudan kopmadan aktarmış yazar. Tom'un annesinin acı kaybı, sonrasında sürekli yer ve isim değiştirerek hayatta kalmaya çalışması, bu yaşam mücadelesinde sevdiği insanlardan onların iyiliği için sürekli kopmak zorunda kalması, kızını arayışı ve mutlu sonla Marion'a kavuşması ve annesine verdiği sözü yerine getirerek kendini, hayat amacını bulması ile biten ve bu 439 yılın tüm tarihî ve edebi detaylarına/karakterlerine tadında bir dokunuş yapan harika bir kitaptı, herkese sevgiyle tavsiye ederim.