Puan vermedi·104 syf.··Beğendi
· Ilk kitabi ilkokulda okuyordum. Belli yerine kadar okuyabilmistim. Yazlik okuma ödevimdi. Nedense kitap kayip olmustu. O yil dedem hastaydi ve ölmüştü. Ogretmen okumama birsey dememisti. Megerse dedemin ölmesine cok üzüldügüm icin saklamis annem. Yillar sonra okudum tamamini.