Ana karakterimizin adı Melis :D
Neden böyle bir giriş yaptım? Çünkü benim adım da Melis..
Bu kitabın ilgimi çekmesi işte buradan başladı. Okurken kahkahalara boğulduğum fakat birden çok yerde sinir olup bazı yerlerde üzüldüğüm de gerçekti. Kitap ilk başta bana bir gençlik kitabı gibi geldi. Kapaktan anladığım kadarıyla. Ama hem öyle hem değildi. Lise yıllarındaki bir arkadaş grubunun hikayesini anlatıyor. Paranormal bazı durumlar yaşıyorlar. Ve hayal gücü harika ilerliyor. Bence okumalısınız.