Herkese merhaba. Bugün size kurgusuyla okurların kafaları karıştıran bir kitapla geldim.
Sözde Özne,
Kitabımızın konusundan bahsedecek olursam, Masum ve Direnç yakın arkadaşlardır. Bir gün bir toplantı esnasında Direnç camdan atlayarak intihar eder. İşte olaylar Direnç’in intihar etmesiyle başlar. Masum ise bu olayın arka planını araştırmaya kalkar. Direnç neden böyle bir şey yapmıştır en büyük merak noktasıdır. Araştırma esnasında çeşitli gizemli şeylere denk geldikçe yeni gizemler ortaya çıkar. Anlayacağımız gizem gizemi doğurur. Sizce Masum olayın nedenini bulabilecek mi?
Yorumuma gelecek olursak, olay akışı biraz dağınıktı sanki tam bir bütünlük yok gibiydi ama bu çok fazla göze batmıyordu. Kurgu o kadar iyiydi ki kitabı okudukça okuyasınız geliyor. Yazarımız çok başarılı olmuş bu konuda. Takdir edilesi bir durum. Belli bir yaş kesiminden sonrasına hitap eden bir kitap olmuş ayrıca.(Ben +17 ve üstü okuyabilir diye nitelendiriyorum.) Eğer ki bu kitabı okuyacaksanız kafanızın karışmasına hazırlıklı olun. Kitabı okurken çok fazla soru işareti oluşuyor çünkü.
Neyse efendim benim diyeceklerim bu kadar. Kitaplarla ve sevgiyle kalın.