·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Temmuz 2023 01:22 İlk başta gerçek tıp serileri tarzında bir kitapla karşılaşacağımı düşündüm. Ancak okumaya başladıkça kitap beni kendine hayran bıraktı. Doktor beyin dili öyle akıcı ki en başta ve anlatılanlar herkesin rahatça anlayabileceği betimlemelerle yazılmış. Okurken hayretler içinde kalıyorsunuz. Yaşadığımız toz pembe gözüken hayat oysa nasıl da kapkaranlıkmış. Neler yapmışlar ve daha da fazlasını yapmaya devam ediyorlar malesef!. Gözümüzü öyle güzel açtıran bir kitap ki kesinlikle okunmalı diyorum.