2/10
·72 syf.··
2023 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2023 00:00
Çok övülen bir kitap olduğu için okumak istedim. Ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Kitabın vermek istediği mesaj güzel. Ama içindeki tasvirler hoşuma gitmedi açıkçası. Zweig genel olarak kitaplarında kadınlardan bolca bahsediyor ama bu durum benim pek hoşuma gitmiyor. Sizin için bunun bir sakıncası yoksa okuyabilirsiniz. Dediğim gibi ana fikir güzel. Ama bazılarına ağır gelebilir. Ne kadar kısa bir kitap olsa da içeriği ağır. Ben okurken sıkıldım açıkçası.
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Eksik Parça Yayınları · 2018171,9bin okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.