Kitap o kadar guzeldi ki.... Eger japon isimlerinden sıkılıp biraktiysaniz yanlis yoldasiniz.Ben ilk isimleri ezberleyemedigim icin kitapa onyargiliydim. Ama okudukca ASIK OLDUMMMM. Duygu patlamasi yasadigin icin ya da her hangi sebep mi bilmiyorum ama kitapi full aglayarak okudum. Itiraf edeyim asiri duygusal kitap degil ama eger kendinizi kitaptaki karakterlerin yerine koyarsaniz ve benim gibi duygusal biriyseniz full aglaya bilirsiniz Tek oturusta bitirdim. Siddetle oneririmmm