Çocuk,genç,yetişkin,yaşlı herkesin okuyabileceği türden bir kitap.Kitapta anlatılanlar gerçek yaşanmışlık hissi veriyor.Belki de öyledir.Kolay ve keyifle okunabilen,öğretici yönü de olan bir kitap.Ben çok beğendim.Umarım daha çok kişiye ulaşır bu kitap. Ali Ünlü