2 aydır düzgün kitap okuma fırsatı bulamamıştım bende basit bir kitap okuyayım dedim. Ama bu kitap benı daha çok düşündürdü. İlber hocam o kadar güzel anlatmış ki burda tek kelime ile harikaydı derim. İlk başta bildiğin şeyler var diyorsun ama konu ilerledikçe aslında çok güzel bir bakış açısını sana gösteriyor. 10 üzerinden 10 derim ben hadi eyvallah İlber Ortaylı