öylesine...
@mysafeplacee
Takip Et
Yeni bir kitaba başlamak... Yeni insanlarla tanışmak gibi hissettiriyor. Onların fikirlerini, hayatlarını okumak bana keyif veriyor. Biraz da olsa gerçek hayatın iğrençliğinden uzaklaşmama yardımcı oluyor. Bence buna herkesin ihtiyacı var.
2 beğeni
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap