Yeni bir kitaba başlamak... Yeni insanlarla tanışmak gibi hissettiriyor. Onların fikirlerini, hayatlarını okumak bana keyif veriyor. Biraz da olsa gerçek hayatın iğrençliğinden uzaklaşmama yardımcı oluyor. Bence buna herkesin ihtiyacı var.
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.