Sevgi Alis Yıldırım'ın kitaplarını okurken hep aynı hayalkırıklığını yaşıyorum. Yazar ne demek istediğini asla anlaşılır bir dille anlatmıyor. Sanki anlattığı konunun heyecanına kapılıp da anahtar kelimeleri gelişigüzel şekilde ortaya savurmuş gibi bir intiba uyarıyor. Sonra da "neyse bunu daha sonra anlatacağım zaten çok heyecanlıyım" diyip konuyu kapatıyor :) Bilmenin bilgiyi aktarmak için yeterli olmadığının en üzücü örneklerinden biri. Fakat neyse ki bu kitabı Remember'a göre daha anlaşılırdı ve Chiron'a harita yorumunda yeni bir perspektif kattığı için emeğine sağlık.