Puan vermedi·%33 (111/336 syf.)· henuz kitabı bitirmeme daha var ancak tecavuz sahnesinden sonra sogudugumu soyleyebilirim baya. karakterlerin arasındaki diyaloglar bile beni o kadar bogdu ki anlatamam. winter senin pilini pirtini toplayip o evden kacman gerekiyor be kizim. inceleme yapan biri tecavuzun dark romance diye yutturuldugunu soylemis, daha iyi ozetleyemezdi. kızın tecavuz hakkında kabus gorup mast yapması dark romance kesinlikle degil cunku. herkese hitap etmeyebilir diye burun kırın yapan cok degerli editorler ve cevirmenlere ayar oluyorum cunku bu tarz seyler kimseye hitap etmemeli?? kitabın sonu hakkında spoiler yedigim icin devam edip etmemek arasında kaldım cunku yazarın, o kadar övülmesine ragmen, asiri basit bir yazım dili var. sıkıcı diyaloglar olsa da su gibi akıp gidiyor. ayrıca soylemeden edemeyecegim, yazarın elinde oyle potansiyeli olan bir konu varmıs ki, sonunu ogrenince de baya sasırdım ki okurken de merak ettiriyordu zaten FAKAT guzelim konuyu harcamak icin elinden ne geliyorsa yapmis. ne diyelim tebrikler