enerji olduğumuz doğru ama bu yanlış, yetersiz
Puan vermedi·216 syf.··
2020 24. kitabı
enerji olduğumuz doğru. hepimizin bir titreşimi de var. ruhalimiz işlerimize yansıyor, işlerimizde belli bir ruh görünüyor. ama böyle değil. bir şeyi yükseltip güçlendiremezsin. çakralarımızın olduğundan tamamen eminim, onlar organlar ve enerji yayıyorlar. ama saçma bir yükseltme işlemi ya da geliştirme diye bir şey yok. zaten bunun bilgisi de bu kitapta da yok çok fazla laf çorbası var ve hepsi de saçma ama konu gerçek. enerji Allahın verdiği bir şeydir. ayrıca enerjinin içinde psikoloji gerçeği de var.
Ben Enerjiyim!Chislaine D. Martel · Arion Yayınları · 199887 okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.