Kendimden daha yüksek ruhlarla karşılaştığımda mahcubiyetimi, minnettarlığımı, hassasiyetimi göstermekten geri durmazken, daha gerimdeki ruhlar için ne yapacağımı bilmiyorum, ancak onların geride olduğunun net bir şekilde farkında oluyorum ve uzaklaşmak istiyorum zarar vermeden, uzaklaşmamıza izin verin. Umarım, benden daha yüksekteki ruhlar siz de benim için aynısını düşünmüyorsunuzdur.
İnsan ve Hayat
1 alıntı·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.