·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2023 20:16 Kitabın konusu çok güzel, evrenler oldukça yaratıcı ve karakterler iyi seçilmişti.
Ama kitapta bazı eksiklikler vardı:
•Kitap şimdiki zamanla yazılmış o yüzden başta garipsedim ama okudukça gözüme batmadı.
• Olaylar Lira ve Elian'ın ağzından anlatılıyor ama bölümlerin başında kimin ağzından okuduğumuzu belirtmiyor okudukça anlıyorsun kim olduğunu bu bir eksiklik olmayabilir belki ama ben bölüm başlarında isimlerinin yazmasını beklerdim.
•Bazı sahnelerin betimlemesi daha profesyonel yapılabilirdi bana karışık geldi.
•Sonu güzeldi ama çok oldubittiye geldi.