Gizem Aslan watpad üzerinden 3 senedir sıkı takipçim kendisi. Kuralsız bildiğiniz 3 yaşında onunla ilk watpadde tanıştım çok güzel bir kitap. Baş karakterler Yeşim ve Yigit en çok karşılaşacağınız cümle ise "Başım agrıyor". Ve bazı sayfalarında değişiklik yaptığını söylemişti yazarımız bu kitap'ı anlatmayla asla bitiremem o yüzden kesinlikle almanızı veyahut watpadd üzerinden okumanızı tavsiye ederim Kuralsız I ın bölümleri hala yayınlamak da bildiğim kadarı ile yeniden söylemek istiyorum okumaya değer bir kitap.. Not:Şans'lı vardı bir de minnoş..♡
Kiraz Kuralsız I ♡
/Bütün kitaplarını hayranlıkla okudum ve okumaya devam ediyorum. Eline emeğine sağlık GİZEM ASLAN(Kirazım)♡