"Doğduğun yer kaderindir."
Kitabın kapağını kapattığımda hüngür hüngür ağladım dakikalarca.
Her sayfasında acıyı iliklerime kadar hissettim.
En önemlisi de içi dolu bir acıydı hissettiğim,buram buram yaşanmışlık kokuyordu.
Yazarımız her ne acılar yaşadıysa bunu kalemine çok güzel yansıtmış.
Gerçek hayattan izler taşıyor olması yüreğime ayrıca ağır geldi.
O coğrafyada,o psikolojide,o korkuyla yaşamak...