İnsanoğlu...
··1 alıntı·
3.241 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu dunyadaki asil sorun da bu.insan olmak deyil insan olmanin gerektirdigi insanligi ogrebebilmek...
bu dünyanın başına gelen en kötü şey insanlık
Daha haklı birşey görmedim.