Merhabalar.Bu gün yere yakın yıldızlara uzak kitabından bahs edeceğim.Mükemmel ötesi kurgusu ile beni kendine çekmişti.Ve bir gün içinde okuyup bitirdim.Ama bence eksiklik vardı.Yani böyle mükemmel bir kurgu daha dolu-dolu yazıla bilirdi bence.Ben kitab okurken o kitabı yasamayı cok severim.Ama bu kitabı okurken sadece okuyordum ve bu bana çokta zevk vermedi.Belkide bir gün içinde bitirmemden kaynaklanıyordu bilmiyorum ama ince bir kitabı bir günden uzun sürede bitiremezdim.Sayfa sayısının çok az olmasından dolayi olduğunu düşünüyorum.Sonunda çoğu kişi ağladığinı belirtmişti ama ben tek damla göz yaşı bile dökmedim.Ama yinede yazara saygım sonsuz.Yinede güzel kitaptı.Asla okumayın demeyeceğim ama dediğim gibi daha dolgulu yazılsa içime sinerdi.Saygılar...