Zamanın Şükürsüzlük hastalığı.!
Nimetler şükür ister, şükür görmese gider, Şükür nimeti ziyadeleştirir.. (Dini katma diyorlar, dinsiz iman mı olur?) Ey ehli iman.! Bolluğuda veren Rabbimiz (El-Bâsıt), darlığıda veren Rabbimiz (El-Kâbıd) Sebebleri ilâhlaştırmayalım.! (Deprem, Hükümet, Amerika, vs,vs) Rabbimiz sebebler eliyle çeker alır, sebebler eliyle dilerse verir. VesSelam..
Çözüm; İstiğfar
·1 alıntı·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.