Puan vermedi·282 syf.··
2022 5. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2022 19:31
Hayatta çıkmazlara girdiğimiz zamanlarda bu anların bizim için bir dönüm noktası olduğunu bilmeden sanki her şeyin sonuymuş gibi hissederek acı çekmeye zorlarız kendimizi. Ve bu anlarda genellikle aklımıza düşenler "Keşke öyle değilde böyle olsaydı her şey çok daha güzel olurdu", "Keşke böyle yapmasaydım da " gibi düşünceler olur. Kim bilir belki de bu durum psikolojik olarak bir savunma sistemidir. Bu kitap da ise yaşadığı olumsuzluklar üzerine hayatını sonlandırmak üzere olan Nora'nın hayatta seçimleri farklı olsaydı nasıl bir hayatın içinde olacağı ama herşeyin düşündüğü gibi mükemmel olmayacağını bize gösteriyor. Hatta bazı durumlarda yaşanacak ne varsa her şartta yaşandığını bize gösteriyor. Okurken gayet keyif aldım. Çünkü kendimin Nora'nın yerinde hayal ettim ve pişmanlık ve keşkelerin sadece o anımızı mahvettiği insanı karamsarlığa sürüklediğini daha iyi anladım. "...bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır." Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig
gece yarısı kütüphanesi
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.