·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2023 00:00 Kitap yeterince iyiydi. Kesinlikle tavsiye ederim. Yazara müteşekkirim.
Kişinin okurken kendi hayatından kesitler gözünün önünde canlanmasını sağlıyor. Bu yönüyle hayattan ve insandan kopuk olmadığını kanıtlıyor.
Uzun gözlem ve deneyler üzerine yazılmış ve bize sunulmuş bir eser.
Okurken sürekli algınızın ve almaçlarınızın açık olması gerekiyor . Çünkü bilinç altından çokça bilgi çekmeniz icap ediyor.
Keyifli okumalar.
Key