·224 syf.····Okunma: 26 Temmuz 2023 15:23 İngilizleri seviyorum yazarlık bakımından yani. Yoksa tanıdığım hiç İngiliz yok ya da onlara çok da yakın sayılmam ama okuduğum İngiliz yazarların kalemi, dili, üslubu genelde bana keyif verdi. Hmmm İngiliz mi şans vereyim evet kesin iyidir ya da zekidir okunmaya değerdir gibi bir anlayış yerleşti bana nedense bundan önce kedi felsefesi isimli bir kitap( o yazarın da ismi John’muş ne denk geliş ama John Gray, bu bey de John C. Parkin) okumuştum bu minvalde hayatla insanla kafa bulan, kafa açan eğlenceli bir kitaptı bu da aynı lezzeti verdi bana okurken hem iyi geldi hem benimle konuşan beni anladığını hissettiren bir dost gibiydi kitap da yazar da hem içerik bence kaliteliydi bazıları boş yapar ama bu boş yaparken kafa açtı altı dolu bir boş yapmaydı. Başarılıydı şahsen eğlendim okumak bana çok iyi geldi. S*ktir edin her şeyi dedi size ne iyi geliyorsa onu yaşayın kabul edin kucaklayın olmuyorsa olmayanı kucaklayın oluyorsa olanı. Hayatı bütün olarak ele alın ve kendinizi en az çocuğunuzu sevdiğiniz kadar sevin. Kendinizi sevemiyorsanız da onu da s*ktir edin ne biliyorsanız ne hissediyorsanız siz osunuz değiştirmeye çalışmayın. Kabulde olun falan filan ama güzel bir kalemden çıkınca insan seviyor, iyi geldi bana tavsiye ederim.