Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2023 13:28 Selam ;iyi ki kitaplığımda bekletmeden okumuşum dediğim kitaplardan oldu.O kadar duygu yüklü bir kitaptı ki halen içim bir buruk. İnsan yediği yemekten,içtiği sudan utanır mı? Bu kitabı okurken utanıyorsunuz! Kitapta I.Dünya Savaşı yıllarında bir ailenin yaşadıklarını anlatıyor ve sizi alıp o yıllara götürüyor. Şehit ailesi diye övünüyoruz bazen gıpta ile bakıyoruz ama gelgelelim arkasında bıraktıkları neler çekiyor hiç düşünmüyoruz. Kitapta ki Musa karakteri yazarın ta kendisi ve yaşanılanlar kendi ailesi ve acıları. Keşke dedim kurgu olsaydı ama okuduklarım karşısında ağladım her sayfada. Yaşanılan anılara birde yazarın penceresinden bakın. Hasan İzzettin Dinamo’nun okuduğum ilk kitabı oldu. Bu kitabı da yarı otobiyografik bir kitap ve “Öksüz Musa” bir nevi kitabın devamı niteliğinde. Bir eğitimci olarak bu ve benzeri eserlerin okullarda ödev niteliğinde okutulması gerektiği kanaatindeyim. Mutlaka okuyalım,okutalım. Şimdiden okumayı düşünenlere keyifli okumalar diliyorum.