Şarik ameliyat edilene kadar gayet iyiydi. Ama sonrasında belki ben beklentiyi yüksek tuttuğum için pek etkilenmedim. Artık köpek değil de insan kalbi taşıyor olması dolayısıyla daha tehlikeli olması dışında bir ders de çıkaramadım. Yine de iyi vakit geçirdim, zaten amaç da buydu