Kitabı tek kelimeyle özetleyeyim: boş.
Yazarları çok övüyorlardı ve bu okuduğum ilk kitaplarıydı, keşke bununla başlamasaydım. Hiç içine giremedim, hiç bir karaktere yakınlık hissedemedim. Romantizmin altı boştu, aralarındaki kimya bana geçmedi. Çok fazla boş muhabbet döndürdüler ve artık bir yerden sonra oraları atlamak zorunda kaldım.
Kısacası kimseye tavsiye etmem. Verdiğiniz paraya ve zamana yazık edecek bir kitap.