Öncelikle merhabalar! Gerçekten de anlatıldığı gibi edebiyatımız için önemli bir eser olduğunu söyleyemem gerek diye düşünüyorum. Bence okunmalı diyebileceklerimden biri. Eğer Türk edebiyatına ilginiz varsa ve size bu edebiyatı sevdirecek akıcı bir kitap arayışında iseniz kesinlikle şu anda doğru kitaplar hakkında bilgi ediniyorsunuz. Bende okuduktan sonra apayrı bir yer kazandı, bu eser. Umarım siz de beğenirsiniz, iyi günler ve iyi okumalar dilerim!️ Taaşşuk-ı Talat ve Fitnat