Serinin ikinci kitabıydı. İlk kitabı gibi harikaydı. Ben seriyi çok sevdim. Herkese önerilir. +18 öge bulunmuyor. Rahatlıkla okuyabilirsiniz. Fakat 2. Kitabın sonunda savaş vahşet tarzı tetikleyici unusurlar bulunuyor. Bunu bilerek okumanızı tavsiye ederim.