Puan vermedi·80 syf.··
2023 30. kitabı
Biz Burada İyiyiz @barbarosaltug @ithakiturkce . "Her romanın ya da filmin bir sonu vardır, oysa hayat öyle değil.Devam ediyor o sonların ardından da." . Ali,Yasemin ve Eren... Onlar acılarını da yanlarına alarak, İstanbul'u bırakıp, Berlin'e yaralarını sarmaya giden, Gezi olaylarında tanışmış üç arkadaş... . Peki mekan hatta ülke değiştirmek acıları geride bırakmaya yetiyor mu? Yaralı kalpler birbirlerinin yarasını sarabilir mi?Peki ya kardeş acısı unutulabilir mi? . Kitabın içine ilk başta giremedim ama anlatıma alışınca çok keyifli bir hale geldi şu gini aktı gitti. . Yaşanmışlıkları okumak insanı çok daha fazla etkiliyor benim içinde öyle oldu.Kısa ama oldukça dokunaklı bir hikayeydi. . Son bölüm kalbimde bir sıcaklık yüzümde tatlı bir tebessüm bıraktı . "Eksildik belki ama birbirimizle tamamlandık." . Canım Esra @subatthikayesi ile birlikte okuduk . @ithakiturkce @subatthikayesi #bizburadaiyiyiz #okudumbitti
Biz Burada İyiyizBarbaros Altuğ · İthaki Yayınları · 2023197 okunma
·
49 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.