Bu kitaptaki ölüm habercisi olayı gerçekte olsaydı nasıl olurdu diye düsündüm sonra aklıma ölmeyecek olmalarına rağmen ölüm habercisinden telefon aldım diyebilecek sonra da komikmis gibi saka yaptıklarını söyleyebilecek saka gibi insanlar olduğu aklıma geldi berbat bir durum
Ve Sonunda İkisi de Ölür