Ölüm Habercisi
Bu kitaptaki ölüm habercisi olayı gerçekte olsaydı nasıl olurdu diye düsündüm sonra aklıma ölmeyecek olmalarına rağmen ölüm habercisinden telefon aldım diyebilecek sonra da komikmis gibi saka yaptıklarını söyleyebilecek saka gibi insanlar olduğu aklıma geldi berbat bir durum Ve Sonunda İkisi de Ölür
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.