Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2023 02:15 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Gün içinde çok denk geldiğim bir kitaptı ve alıp okudum. Bitirir bitirmez aklıma ilk gelen şey, iyiki suan bu hayatı yaşıyorum! Oldu. Hayatımız herseyiyle bizlere ait çünkü yanlışlarımızla, dogrularımızla, pismanliklarımızla...
Noraaa. Pişmanlıklar silsilesinden geçen bir kadın. Öğretmen, Anne, buzul bilimci ,zengin,ünlü nice hayatlar görüp yine de içindeki boşluğu dolduramayan fakat sonunda herseyin sevgiye dayandığını hayatının aslında düşündüğü kadar yaşamamaya değer kılan bir hayat olmadığını anlıyor...
Bu arada Ash ve Nora arasında sonradan birşey olmasını ya da en sonki hayatında kalmasını çok istemiştim