Millie... 25 yaşında tam 10 yıldır yattığı hapishaneden şartlı tahliye ile salınan genç bir kadın... yaşamak için bir işe üstelik yatılı bir işe ihtiyacı var... ve yolu Winchester'larla kesişir...sinir bozucu Nina, şımarık bir çocuk olan Cecelia ve evin yakışıklı zengin beyi Andrew... peki işler Millie'nin istediği gibi mi gidecek... evdeki tuhaf şeyler dikkat çekmeyecek gibi değil... tavan arasındaki Millie'ye verdikleri oda neden sadece dışarıdan kilitleniyor acaba... Andrew gerçekten göründüğü kadar kusursuz mu, Nina niye bir iyi bir kötü, neden daima bembeyaz giyiniyor, bahçıvan niye Millie'yi tehlikeye karşı uyardı,tehlikeli olan neydi kimdi...
Kitabı birkaç arkadaşımda görüp almıştım ama şüphelerim de yok değildi.. zira bazı kitaplardaki yorumların yanıltıcı ve şişirilmiş olduğunu düşünüyorum... ama iyi ki bu kitabı almışım... okurken çok keyif aldım... psikolojik gerilim okumayı seviyorsanız bu kitaba mutlaka bir şans vermelisiniz...duyduğuma göre 2.bir kitap daha varmış umarım çevirisini çok beklemeyiz