Chloe'nin özüne dönme yolculuğu hergün öğle yemeği için gittiği parkta yolunun Ethan ile kesişmesiyle başlar... seneler evvel annesini kaybedince acısını bir türlü atlatamayan Chloe, arkadaşı Josy ile birlikte yaşamını sürdürmeye çalışır... mükemmeliyetçi tavrı kendini işe kaptırıp acısını arka plana atmasını sağlar ama bu nereye kadar sürecektir... Ethan onun annesinin ölümünü kabullenmesini ve yoluna devam etmesini sağlayabilecek midir... her zamanki gibi güzel bir kitaptı ve kitap sonundaki aktiviteler ise bonusuydu...