6/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2023 20. kitabı
Selamlar! Emine şenliklioğlu'ndan okuduğum ilk kitap. İlk sayfalarda kitabın çok günlük bir dil ile yazıldığı düşündüm, daha sonraki sayfalarda ise beni çeken bir duygusallık oldu. Genel olarak kitabı beğendim ve tavsiye ederim. Gülsen 'nin daha sonra adını hülya olarak değiştiren gerçek hayattan alınan bir hikayeyi anlatıyor. Ailesi tarafından korumacı ve gerçek hayattan bı haber olan 13 yasinda bir kızın başına gelen olayları , yazarımız ile cezaevinde karşılaşmaları ile bu kitap bizlere ulaşıyor. İkinci kitabını da en kısa zamanda okumayı düşünüyorum.
Ben Kimin KurbanıyımEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2013848 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.