Yıllar önce okumuş olsam da felsefesini küçük yaşta anlamadığım bu kitabı yetişkin halimle tekrar tecrübe etmek istedim. Tam da tahmin ettiğim gibi, içerisinde hayata dair birçok kıssadan hisse bulunuyormuş. Alıntı yapacak birçok güzel söz olsa da aklımda herkesin merak ettiği o soru var. Acaba o koyun çiçeği yedi mi yemedi mi?