Ş.

@Y_K_
7/10
·330 syf.··
Beğendi
·
2023 25. kitabı
Kitap kötü değil kesinlikle ama ben hep yazarın diğer kitaplarıyla, özellikle bir cinayet romanı ile kıyasladım okurken o nedenle de kitap beni çok fazla etkilemedi sanırım. Yazarın kelimeleri kullanışı, kitabın akıcılığı çok güzeldi dediğim gibi bir cinayet romanı kitabı bende çok başka bir yer edindiğinden bu kitap onun gölgesinde kaldı benim gözümde ve açıkçası arka arkaya (ki devam kitabı biliyorum) okuyunca konu tekrar ediliyor, kafa da soru işareti olsa bile yinelenen soru işaretleri bunlar. Yani zaten kitabın sonunda nasıl bir açmaz olacağını bilerek okumak hoş değil. Kitabı öneririm değişik bir okuma süreci ve yazar çok başarılı ama daha güzel olabilirdi.
Sonuncu SonbaharPınar Kür · Everest Yayınları · 2007224 okunma
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.