Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2023 13:56 Kitabı bir günde bitirdim sayılır (dün gece başladım sabah bitirdim) zaten 220 sayfa mı neydi yani açıkçası sonunu beğenmedim saçmaydı bence onun dışında güzeldi. Sadece bazı kişilerin ölme şekli çok saçmaydı yani spoi vermeden anlatıcam birinin kafasına kocaman taş düştü ama dibindekine değmedi o yüzden saçmaydı bence ama kitap akıcıydı dediğim gibi
14 lise öğrencisi metrodan inmeden yalnızca 5 dakika önce bir şey oluyor. Metro duruyor ışıklar gidiyor gürültüler falan filan derken bunlar metroda mahsur kalıyorlar ve bir sürü macera yaşıyorlar. Öneririm ama sonu saçma onu söyliyim